Back


Job Detail

تطوير أعمال

INGAZ Human Resources

Riyadh, Other

تطوير أعمال

INGAZ Human Resources

Riyadh, Other
 
Number Of Vacancies: 3
 
Salary: 8000
 
Job Type: 1-3 Years
 
Employment Term: Full Time
 
Gender: F
 
Nationality: Saudi
 
Disabilities: No
 

يستند العمل في مجال تطوير الأعمال بشكل رئيسي على بناء وتطوير العلاقات مع الآخرين. العملاء هم سر نجاح وتطوير الأعمال لذا ينبغي عليك اكتساب القدرة على العمل بشكل جيد مع الجميع وإرساء علاقات وطيدة معهم.

إتقان فن التعارف: من الأهمية بمكان التعارف بشكل جيد مع الآخرين، وبناء شبكة علاقات مع العملاء أو الشركاء المحتملين، الأمر الذي سيؤدي بالنتيجة إلى عقد صفقات تجارية مربحة للطرفين في المستقبل. حيث بناء شبكة علاقات عميقة يعتبر ثروة وقيمة اضافية لكل من يعمل في مجال تطوير الأعمال.

معرفة كيفية التفاوض: يُعدّ التفاوض من المهارات والضرورية لهذه الوظيفة، فهو يتيح لك فرصة كسب أفضل الصفقات من أي عميل، أو مورد، عند التفاوض

تحمل الضغوط: تدور جميع مهام تطوير الأعمال ضمن بيئة تنافسية، لذا عليك تحمل مختلف ظروف وضغوط العمل. كما أن التحلي بالقدرة على التفكير السريع، والتواصل الجيد، والخروج بحلول فورية وفعالة، سيحقق لك النجاح والازدهار في هذا المجال.

About INGAZ Human Resources

Ingaz for Human Resources is proud to be a Saudi company licensed by the Ministry of Human Resources and Social Development. And the only company that combines all Emiratizations solutions for the government and private sectors in one platform that meets the needs of its partners by providing integrated and flexible solutions in the recruitment and Saudi attribution permit of national cadres and facing the challenges of human resources management. At Ingaz for Human Resources, we always strive to recruit distinguished Saudi talents who add value to the work. We have a culture of loyalty, team spirit and a stimulating developmental environment. If you fit the conditions of the offered jobs, join our team to achieve a successful career.At Ingaz for Human Resources, we are always keen to develop and empower Saudi cadres, as we provide several training courses in various professional fields to support Ingaz employees and our partners.