Back


Job Detail

خدمه عملاء

INGAZ Human Resources

Riyadh, Business Administration

خدمه عملاء

INGAZ Human Resources

Riyadh, Business Administration
 
Number Of Vacancies: 5
 
Salary: 6000
 
Job Type: 6-10 Years
 
Employment Term: Full Time
 
Gender: F
 
Nationality: Saudi
 
Disabilities: No
 

يعمل مسؤول خدمة العملاء على تقديم الدعم والاستشارات للعملاء والشركات فيما يتعلق بخدمات التوظيف، وضمان رضا العملاء عن جودة الخدمة المقدمة.

المهام والمسؤوليات:

  • استقبال الاستفسارات من العملاء والرد عليها عبر الهاتف أو البريد الإلكتروني أو وسائل التواصل.
  • تقديم معلومات دقيقة عن خدمات التوظيف المقدمة من الشركة.
  • متابعة طلبات العملاء وحل المشكلات المتعلقة بخدمات التوظيف.
  • توجيه العملاء خلال عملية التوظيف والتنسيق بين الشركات والمتقدمين.
  • إعداد تقارير عن ملاحظات العملاء واقتراح تحسينات للعمليات.

المتطلبات:

  • مهارات قوية في التواصل وخدمة العملاء.
  • قدرة على إدارة الوقت وحل المشكلات بفعالية.
  • خبرة سابقة في خدمة العملاء، ويفضل في مجال التوظيف.

 

About INGAZ Human Resources

Ingaz for Human Resources is proud to be a Saudi company licensed by the Ministry of Human Resources and Social Development. And the only company that combines all Emiratizations solutions for the government and private sectors in one platform that meets the needs of its partners by providing integrated and flexible solutions in the recruitment and Saudi attribution permit of national cadres and facing the challenges of human resources management. At Ingaz for Human Resources, we always strive to recruit distinguished Saudi talents who add value to the work. We have a culture of loyalty, team spirit and a stimulating developmental environment. If you fit the conditions of the offered jobs, join our team to achieve a successful career.At Ingaz for Human Resources, we are always keen to develop and empower Saudi cadres, as we provide several training courses in various professional fields to support Ingaz employees and our partners.